Brev:
Tykmælk? Ymer?
23. august 2007
Alder:
7 mdr.
Tykmælk? Ymer?
Hej Igen...
Tak for dit sidste svar... jeg har faktisk prøvet at give hende en ske i hånden mens vi spiser og den kommer i munden med det samme :-)... det er jo dejligt at se at hun forstår hvordan den fungere.....
Men jeg sidder lige og brænder med et par spørgsmål mere....
Hvornår må jeg begynde at give hende f.eks. Tykmælk?
Hvornår ca er hun klar til at få små rugbrødsmader???
Hvornår må jeg give hende nogle stænger af forskellig frugt?? Og Hvad f.eks.??
Kan hun få noget af det galt i halsen???
Du skrev at jeg kunne riste noget rugbrød i ovnen så hun kunne lære smagen af det at kende... Kan jeg ikke riste det på brødristeren?? Hvor længe skal det have??
Håber du kan hjælpe igen..
Knus